Ga direct naar:



 

Bezorgen en afhalen

Bezorging grote pakketten & grote meubelen

Veel van onze meubelen worden geleverd als pakketten die u zelf thuis gemakkelijk naar bv de slaapkamer kunt brengen en kunt monteren. Bij elk montage meubel vindt u een uitgebreide bouwtekening, schroeven en tips om de meubels te monteren.

Kiest u voor bezorging, dan ontvangt u van ons per e-mail een voorstel over de leverdatum, na akkoord over de datum ontvangt u een dag voor levering een tracking mail met daarin een tijdvak waarbinnen wij of onze transporteurs bij u langs komen om de pakketten af te leveren. Aflevering vindt alleen plaats op de begane grond tot achter de voordeur. Ook als u in een appartement woont bezorgen wij tot achter uw voordeur, mits er een lift aanwezig is waarin de pakketten passen. Als er geen lift aanwezig is kunnen wij alleen met uw hulp grote en zware pakketten binnen bezorgen, anders leveren we tot op achter de gemeenschappelijke voordeur op de begane grond.

Bezorging kleine pakketten & kleine meubelen

Kleine pakketten zoals matrassen, dekbedovertrekken, accessoires, babyboxen, babyledikantjes en peuterbedjes bezorgen wij via onze pakketvervoerders. U ontvangt per e-mail een bevestiging van de leverdatum en een track en trace nummer. 

Levertijd

De Kinderbeddenstore levert meer dan 80% van alle producten op de website uit voorraad. In dat geval bedraagt de levertijd drie tot maximaal tien werkdagen. Mocht het door u bestelde artikel onverhoopt uitverkocht zijn, dan laten wij dit binnen drie werkdagen weten, inclusief de verwachte levertijd.

Ziet u in de webshop meubels met een levertijd van drie tot vijf weken of bv op bestelling 7-9 weken dan betekent dit dat deze speciaal voor u besteld worden en een langere levertijd hebben. Alle Levertijden zijn ten alle tijde ondervoorbehoud.
 

Verzendkosten

Grote pakketten en meubels
Kiest u voor bezorging, dan worden uw meubels en grote pakketten afhankelijk van het order bedrag gratis bezorgd in heel Nederland, behalve op de Waddeneilanden. Voor bezorging in België betaalt afhankelijk van het order bedrag 49,- en boven 750,- is dit gratis.

 

Zelf afhalen

Natuurlijk kunt u uw bestelling ook komen afhalen bij ons magazijn in Schagen. Kiest u voor deze optie, dan ontvangt u na uw bestelling een e-mail zodra uw artikelen voor u klaar staan.  Houd u er rekening mee dat u eerst wordt geinformeerd wanneer dit kan, u kunt ook even bellen om dit sneller te kunnen afhalen. Let u ook op dat meubels in grote dozen verpakt zijn, een bed heeft al gauw 3 -5 dozen waarvan er altijd wel één of 2 ongeveer 2.10 lang zijn. Grote kasten hebben al 5-8 dozen met lange lengtes. U heeft dan minimaal een grote stationwagen, busje of aanhanger nodig om de pakketten mee te nemen. Afhalen is op eigen risico.

Ons magazijn is alleen op afspraak open, daarom vragen wij u om ons telefonisch via nummer 0224-218125 te laten weten wanneer u langskomt. U kunt zich dan melden bij de Kinderbeddenstore winkel aan de Witte Paal 225 C in Schagen.

 

Betalen

De Kinderbeddenstore biedt de volgende betalingsmogelijkheden:

iDEAL en Mister Cash

iDEAL is in Nederland de meest gebruikte betalingsmethode voor online aankopen. Met iDEAL kunt u vertrouwd, veilig en gemakkelijk uw online aankopen afrekenen. U rekent af in uw vertrouwde internet betaalomgeving, op basis van de specifieke beveiligingsmethodes van uw eigen bank. 

iDEAL is beschikbaar voor alle Nederlandse banken

Mister Cash is een Belgische betaalmethode die vergelijkbaar is met iDEAL. Belgische klanten die bankieren bij de banken: Dexia, Fortis, ING, FINTRO, KBC, CBC, AXA bank en VDK Spaarbank kunnen via Mister Cash betalen bij de Kinderbeddenstore.

Voor een betaling met iDEAL of Mister Cash brengen wij geen kosten in rekening.

Creditcard

U kunt bij de Kinderbeddenstore.nl betalen met Visa en Mastercard. Voor het betalen met deze creditcards brengen wij geen extra kosten in rekening over uw aankoopbedrag.

Vooraf betalen

Het is mogelijk om uw aankoop vooraf te betaling door middel van een bankoverschrijving. Kiest u voor deze betaalwijze, maak dan het complete bedrag van uw bestelling over onder vermelding van het ordernummer in de bevestigingse-mail die u van ons ontvangt. Wij versturen uw artikelen zodra we uw betaling ontvangen hebben.

Afterpay*

Wil je liever eerst je bestelling ontvangen en daarna betalen? Kies dan voor Afterpay. Kies hiervoor in het bestelproces voor de betaaloptie Afterpay en klik. Je wordt via onze betaal service provider Omnikassa doorverwezen naar de online betaalomgeving van Afterpay. Om gebruik te kunnen maken van Afterpay is het noodzakelijk dat je additionele persoonsgegevens  opgeeft, zoals je geboortedatum en je telefoonnummer. LET OP: het kan zijn dat Afterpay tijdens actieperioden niet beschikbaar is. We behouden ons het recht voor om de vereisten om met Afterpay te kunnen betalen te wijzigen.

Klik hier voor de Afterpay acceptatie en betalingsvoorwaarden
 

Betalen in de winkel

Komt u uw artikelen afhalen in ons magazijn in Schagen, dan kunt u contant of met een pinbetaling afrekenen. Wij accepteren geen creditcards in de winkel of het magazijn.
 

Garantie en reparatie

Laagste prijsgarantie

Wij bieden het helé jaar door altijd laagste prijsgarantie, heeft u het product toch ergens anders in Nederland goedkoper gezien en ontvangt u dit onder dezelfde lever en transport voorwaarden in huis dan ontvangt u het prijsverschil terug.

Prijsverschillen

Wij doen ons uiterste best om te zorgen dat de informatie op deze website compleet en correct is. Echter, door technische storingen kan het soms voorkomen dat de prijzen op onze website niet correct zijn. Vindt u een extreem hoge of extreem lage prijs op onze website, neem dan alstublieft even contact met ons op via verkoop@kinderbeddenstore.nl om te verifiëren of de prijs correct is voor u bestelt. Wij behouden ons het recht voor om bij kennelijke fouten en vergissingen niet voor de vermelde prijs te leveren; u ontvangt in deze gevallen uw betaling retour.
 

Manco en of schade bij aflevering

Ontdekt u bij de bezorging van de goederen na het uitpakken een manco of schade, meld dit dan binnen 24 uur na ontvangst per e-mail met een aantal foto’s van de schade en de verpakking. Vergeet niet uw adres gegevens en ordernummer te vermelden, zodat wij uw service melding zo snel mogelijk in behandeling kunnen nemen. Ons e-mailsysteem kan mails ontvangen van maximaal 8 MB; zijn uw bestanden groter, verstuur ze dan in meerdere mails of via een online service zoals WeTransfer.

Zijn alleen één of meer kleinere onderdelen defect of beschadigd, dan bestellen wij kosteloos een reserve-onderdeel voor u. Hier is meestal een levertijd aan verbonden. In de meeste gevallen kunt u de beschadigde onderdelen houden en ontvangt u van ons kosteloos de nieuwe onderdelen.

Zijn alle dozen en of onderdelen beschadigt, dan ruilen wij het zo spoedig mogelijk om, afhankelijk van de voorraad en levertijd van de goederen. Wij houden u dan op de hoogte van de nieuwe levertijd.
 

Retourneren

 


14 dagen retourrecht

Als na aflevering het artikel niet aan uw wensen voldoet dan kunt u de - ongemonteerde en onbeschadigde - goederen in een originele verpakking, en goed verpakt binnen het 14 dagen retourrecht terug zenden. De kosten voor het retour zenden zijn voor eigen rekening, producten zelf retour brengen naar ons magazijn in Schagen kost uiteraard niets. Meld u dit vooraf per mail graag even aan.

Meubels die door ons bezorgd zijn in Nederland kunnen wij ook bij u ophalen, mits de verpakking zoveel mogelijk heel en netjes is. De transportkosten hiervoor bedragen € 49,-. Voor Belgie zijn deze kosten 69,-

Als de verpakking niet meer aanwezig is en de artikelen al gemonteerd zijn kunnen ze alleen binnen 14 dagen geretourneerd worden als u alles onbeschadigdt demonteert en weer goed verpakt in karton. De kosten voor het ophalen en retournemen bedragen dan € 49,-. plus 30% van de orderwaarde. Al gemonteerde producten kunnen wij namelijk niet meer verkopen en schenken wij aan lokale goede doelen. 

*60 dagen retour

Heeft u artikelen besteld en bent u bv door een verhuizing en of verbouwing voorlopig nog niet toe aan het gebruik en of montage en blijkt dat u deze toch terug wilt sturen, dan kan dit binnen max 60 dagen na aankoop, de voorwaarden zijn dan wel dat deze items nog nieuw en onbeschadigdt in de originele en ongeopende verpakking zitten. Artikelen die speciaal besteld zijn met een keuze in maat, stof en kleur, vallen buiten deze regeling. Kleine artikelen kunt u gratis retour brengen of versturen per pakketdienst voor eigen rekening. Grote pakketten in Nederland kunt u gratis zelf retour brengen naar ons magazijn in Schagen of te laten afhalen voor 49,- transportkosten. (Belgie 69,-) Meld u dit vooraf per mail graag even aan.


Matrassen zijn ivm de hygiëne een uitzondering, deze kunt alleen in de ongeopende originele fabrieks plastichoes retour sturen, u kunt deze namelijk nakijken en controleren met de doorzichtige hoes er nog om heen verpakt, matrassen die zijn gebruikt en of uit de verpakking zijn gehaald, zijn uitgesloten van kosteloos retouneren. Wegens concurerende prijzen bieden wij helaas geen optie om matrassen "gratis" uit te proberen en daarna te retouneren.

Na controle van de retourgenomen items storten wij uw aankoopbedrag min de eventueel verschuldigde kosten binnen 14 dagen retour. Stuurt u uw artikelen zelf retour, vergeet dan niet om uw Iban bankrekeningnummer, ordernummer en naam en adresgegevens te vermelden bij de retourzending. Het retourformulier ontvangt u altijd bij de orderbevestiging per mail automatisch mee.
 

Onderstaand adres kunt u gebruiken voor retourzendingen, mits u deze eerst via verkoop@kinderbeddenstore.nl aanmeldt:

Kinderbeddenstore.nl
Afdeling Retouren
Witte paal 225
1742 LA Schagen


Service en contact


Heeft u nog vragen? De Kinderbeddenstore is zeven dagen per week van 09:00 tot 20:00 uur bereikbaar via per mail. Zie contact pagina. Heeft u vragen over een bestelling, antwoord u dan graag op u webshop order, zodat wij dan direct de juiste informatie beschikbaar hebben en u snel verder kunnen helpen.